Κατηγοριες






BRAZILIAN NUTS 200gr Προβολη πληρους εικονας

BRAZILIAN NUTS 200gr

Εξαιρετική πηγή σεληνίου με αξιοσημείωτες αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Περισσότερες λεπτομέρειες

LH0001.30

Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο

9,86 €

Τα οφέλη υγείας των καρυδιών Βραζιλίας

Τα Καρύδια Βραζιλίας είναι πλούσια σε θερμίδες, περιέχουν καλές ποσότητες βιταμινών, αντιοξειδωτικών και μετάλλων. Οι ξηροί καρποί στην πραγματικότητα είναι βάση της διατροφής του Αμαζονίου.

100 g καρύδια Βραζιλίας παρέχουν περίπου 656 θερμίδες. Η υψηλή θερμιδική περιεκτικότητα τους προέρχεται από τα λίπη τους. Ωστόσο, οι ξηροί καρποί είναι μια ιδιαίτερα εξαιρετική πηγή για  μονο-ακόρεστα λιπαρά οξέα (MUFA), όπως παλμιτελαϊκό οξύ (16:1) και ελαϊκό οξύ (18:1), που βοηθούν στη μείωση της LDL ή «κακή χοληστερόλη» και αυξάνει την HDL ή «καλή χοληστερίνη »στο αίμα. Οι ερευνητικές μελέτες δείχνουν ότι η μεσογειακή διατροφή, η οποία είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα βοηθά στην πρόληψη των ασθενειών και εγκεφαλικών επεισοδίων στεφανιαίας αρτηρίας ευνοώντας υγιές προφίλ των λιπιδίων στο αίμα.

Οι ξηροί καρποί είναι επίσης μια πολύ καλή πηγή βιταμίνης-Ε.  Περιέχουν περίπου 7,87 mg ανά 100 g (περίπου 52% της ΣΗΠ). Η Βιταμίνη-Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό διαλυτό στα λιπίδια. Είναι αναγκαία για τη διατήρηση της ακεραιότητας της κυτταρικής μεμβράνης των βλεννογόνων μεμβρανών και του δέρματος, προστατεύοντας το από τις βλαβερές ρίζες άνευ οξυγόνου.

Τα Καρύδια Βραζιλίας περιέχουν εξαιρετικά υψηλά επίπεδα σεληνίου . 100 g καρύδια παρέχουν περίπου 1917 μg σεληνίου και 3485% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης που τα καθιστά ως τη μεγαλύτερη φυσική πηγή αυτού του μετάλλου. Το σελήνιο είναι ένας σημαντικός συμπαράγοντας για το αντι-οξειδωτικό ένζυμο γλουταθειόνη-υπεροξειδάση. Μόλις 1-2 παξιμάδια την ημέρα παρέχουν αρκετή ποσότητα αυτού του ιχνοστοιχείου. Επαρκείς τροφές σεληνίου στη διατροφή βοηθούν στην πρόληψη της στεφανιαίας νόσου, της κίρρωσης του ήπατος, και στούς καρκίνους.

Επιπλέον, όπως τα αμύγδαλα και τα κουκουνάρια , τα καρύδια Βραζιλίας είναι απαλλαγμένα από γλουτένη και επομένως, είναι ένα από τα δημοφιλή συστατικά για την παρασκευή τροφίμων χωρίς γλουτένη. Αυτά τα παρασκευάσματα είναι, στην πραγματικότητα, υγιείς εναλλακτικές λύσεις σε άτομα με τροφική αλλεργία στο σιτάρι και κοιλιοκάκη .

Επιπλέον, αυτοί οι ξηροί καρποί είναι μια εξαιρετική πηγή του συμπλέγματος Β ομάδας των βιταμινών, όπως θειαμίνης (51% της ΣΗΔ ανά 100 g), ριβοφλαβίνη, νιασίνη, παντοθενικό οξύ, βιταμίνη Β-6 (πυριδοξίνη) και folates. Συνολικά, λειτουργούν ως συν-παράγοντες ενζύμων κατά τη διάρκεια του κυτταρικού μεταβολισμού του υποστρώματος στο εσωτερικό του σώματος.

Επιπλέον εκτός από σελήνιο, περιέχουν πολύ καλά επίπεδα άλλων μετάλλων όπως ο χαλκός, το μαγνήσιο, το μαγγάνιο , το κάλιο, το ασβέστιο, ο σίδηρο, το φώσφορο και ο ψευδάργυρος. Ο χαλκός βοηθά στην πρόληψη της αναιμίας και της αδυναμίας των οστών (οστεοπόρωση). Το μαγγάνιο είναι ένα σημαντικός συν-παράγοντας του αντιοξειδωτικού ενζύμου υπεροξειδική δισμουτάση.

Καταναλώστε 4-5 Brazilian Nuts ημερησίως. Μπορείτε να τα βάλετε σε νερό πρώτα γιά 7 έως 9 ώρες να γίνουν περισσότερο εύπεπτα και να εξαλειφθούν οι αναστολείς των ενζύμων τους.